فروش سگ هاوانیز
20
شهریور
1778

 

 

 توضیحات

اگر موهای هاوانیز آرایش نشود ظاهری ناهموار و ناخوشایند از خود نشان خواهد داد. پاهای قدرتمند، حرکت آزادانه را میسر می نماید. چشمان تیره و دم بلند را موهای ابریشمی پوشانده است. موهای انبوه در حالات فرفری و یا مواج یافت می شود. هاوانیز نژادی است که دارای پوشش خارجی دو لایه است و هر دو پوشش از موهای نرم تشکیل شده اند. ارتفاع موها در سگ بالغ از 6 تا 8 اینچ و به درخشندگی مروارید می باشد. برخی از هاوانیز ها همچنین حامل یک ژن موی کوتاه می باشند که اگر دو سگ حامل با هم جفتگیری نمایند احتمال به دنیا آمدن توله با پوشش خارجی کوتاه امکان پذیر است. هاوانیز مو کوتاه نمی تواند در مسابقات شرکت کند. برخی از کشورها نام شاوانیز را برای نوع مو کوتاه انتخاب کردند. چشمها گرد و بینی در تمام رنگها مشکی است (استثنا در رنگ یکدست شکلاتی وجود دارد). هاوانیز در انواع رنگهای کرم، طلایی، سفید، نقره ای، طوسی و مشکی و چند رنگ یافت می شود. تمامی رنگها قابل قبول بوده و هیچ یک بر دیگری برتری ندارد. رنگ شکلاتی و مشکی بیشتر مورد پسند پرورش دهندگان شمال آمریکا است. رنگ شکلاتی باید حداقل 2.5 سانتی متر دارای موی شکلانی باشد، آنها همچنین چشمان سبز و یا عسلی رنگ دارند. قدمت ثبت رنگ مشکی هوانانیز بیش از شکلاتی آن است. طرز راه رفتن خاصی دارد، دمش بالا نگاه می دارد و سزنده و شاداب است. هاوانیز ذاتاً سگ سرسختی است و اگرچه جثه کوچکی دارد به هیچ عنوان ضعیف و شکننده نیست.

خلق وخو


هاوانیز سگ همراه است، آرام و مسئولیت پذیر. آنها خیلی سریع به خانواده انسانی خود خو می گیرند و با کودکان رفتاری عالی دارند. بسیار احساسی و بازیگوش با سطح بالایی از هوش. سگی سرزنده و اجتماعی که با همه کنر می آید. انسانها، سایر سگها، گربه ها و حیوانات دیگر. بسیار آموزش پذیر و فرمانبردار است. این سگهای کوچک خیلی علاقه دارند تا از اتفاقات اطرافشان سردر بیاورند. به تن صدا بسیار حساسند و اگر حس کنند که از صاحب قدرتمند ترند، فرمنانبرداری نخواهند داشت. همچنین نباید با آنها رفتاری خشن داشت. در حین آموزش باید خونسرد، آرام و قاطع عمل کنید. هاوانیزها به خوبی می توانند سگ سیرک باشند چراکه از انجام حرکات فیزیکی در برابر مردم لذت می برند. آنهعا ذاتاً سگهای پر پارسی نیستند اما اگر در تلوگی به این کار عادت کنند آنرا تمام عمر انجام خواهند داد. پس بهتر است که در سن پائین بخوبی آموزش ببینند. دیدبان های خوبی هستند و مطمئن باشید زمان ورود غریبه را به شما اطلاع می دهند. اما به محض اینکه شما به میهمان خوشامد بگویید او نیز از آنها استقبال خواهد نمود. برخی از سگها که در تولکی اجتماعی نشده اند، ممکن است در برخورد با غریبه ها خجالتی باشند که البته این خصوصیات جزء این نژاد نیست.

وزن وارتفاع

وزن: در نرها و ماده: 6 - 3 کیلوگرم.

ارتفاع در نرها و ماده: 28 - 20 سانتیمتر

مشکلات سلامتی


مشكلات كفل و نژاد بسیار سالم و طولانی عمری است. البته تمام نژادهای طولانی عمر بالاخره مشکلاتی را خواهند داشت. در سنین بالا دیسپلازی پا، آب مروارید، مشکلات فک و زانو، خوشکی پوست و کری من جمله اند. مچ پا و برخي بيماريهاي چشم قابل ذكر مي باشد.

شرایط نگهداری 


هاوانیز براب زندگی آپارتمانی مناسب است. در داخل خانه پر جنب و جوش است و نیاز به حیاط ندارد. هاوانیزها بدنیا آمده اند تا در خانه شما زندگی کنند، نه در حیاط و باغ تنها رها شوند. به فعالیت بدنی کمی نیاز دارد.

فعالیت بدنی

این سگ کوچک به میزان کمی فعالیت بدنی نیاز دارد. پیاده روی روزانه پیشنهاد می شود. توجه کنید که آنها در حین پیاده روی راهنمای شما نیستند و این شما هستید که به عنوان آلفا (رئیس) راه را نشان می دهید.
 
طول عمر

بين 15 - 14 سال.
 
اراستن

برای نگهداری آستان تر معمولاً موها را کوتاه می کنند. اگر علاقه دارید تا موهای سگتان بلند باشد باید منظم آنرا برس بکشید (حداقل 2 بار در هفته). لوسیون هایی وجود دارند که با استفاده از آنها موها نرم شده و حالت شکننده نمی گیرند. موهای بین انگشتان باید کوتاه شوند. ریز موخیلی کم و یا اصلاً ندارد. موهای مرده را با برس کشیدن خارج کنید. چشمها و گوشها مرتباً بررسی شوند. گوشها اگر تمیز نشوند دچار عفونت می شوند. ناخنها کوتاه و دندانها هفته ای 1 مرتبه مسواک شوند. این نژاد برای افرادی که نسبت به موی سگ آلرژی دارند مناسب است. و جزء سگهای بدون ریزش مو می باشد. نوع موکوته هاوانیز برای افرادی که آلرژ دارند مناسب نمی باشند، اگرچه این مطلب 100% ثابت شده نیست.
 
تعدادتوله ها

9 - 4 (معمولاً 4 قلاده).
 
تاریخچه
 
در زمان وقوع جنگ فرانسه کوبا و روسیه این نژاد تقریباً به انقراض نزدیک شد و دهه 1900 میلادی برای هاوانیز بسیار بهرانی بود. این نژاد در حال حاضر نیز در کوبا کمیاب است اگرچه بدلیل محبوبیت در آمریکا، امروزه جمعیتش رو به افزایش است. این نژاد عضو خانواده سگهای بیچون (Bichon) می باشد. در زمان فرانسه بیچون به معنای "سگهای گوسفندی" و یا "لپ داگ فرفری" می باش. لغت Barbichon به معنای "نژاد کوچک" و Frise به معنای "فرفری" است. زادگاه این نژاد کوبا و جد او هاوانیز ابریشمی می باشد. هاوانیز در دهه 18 و 19 میلادی میهمان خانه اشراف زادگان کوبا بود و در دهه 17 میلادی از اروپا به کوبا منتقل شد. بعدها در اثر زاد و ولد نژادی کوچک تر از جد ابتدایی بوجود آمد که سفید رنگ و با جنس موهایی نرم تر بود. می توان گفت علت این تغییر علاقه وافر کوبایی ها به نژاد پودل در دهه 19 میلادی و اصلاح نژاد و میکس آن با جد هاوانیز (هاوانیز ابریشمی) بوده است. پرورش هاوانیز امروزی از دهه 70 شروع و تا پایان قرن 20 ادامه یافت. و سگ معروف خانواده های کوبا بود. پروش این نژاد در آمریکا از سال 1970 آغاز گردید. ورود هاوانیز به آمریکا از زمان مهاجرت کوبایی ها در سال 1960 خصوصاً به منطقه فلوریدا آغاز گردید. پرورش دهنده خانومی به نام "گودالد" این نژاد را از خطر انقراض نجات داد. او از طریق آگهی دادن در روزنامه فلوریدا توانست چند تن از مهاجران کوبایی را که صاحب هاوانیز بودند پیدا کرده، 6 قلاده از آنها را خریداری و اقدام به نسل کشی نماید. برای اولین بار در سال 1974 نسل اول را معرفی نمود. این نژاد در سال 1991 در انگلستان و در سال 1980 در کانادا به ثبت رسید.
 
گروه

سگهای عروسکی
رفتار سگ پیکینیز تلفیقی است از وقار و لجاجت که آنرا نزد صاحبش عزیز می سازد.
مالتیز سگ کوچک و سر سختی است اگربه دنبال سگی باموهای اشرافی
همه ی مااین راقبول داریم که حیوانات بایدازادباشندولی درمواقعی بستن قلاده برای
اگر قصد خرید سگ آپارتمانی را دارید باید در رابطه با خرید سگ شیتزو بدانید که سگ

   اگرقصدخریدسگ نگهبان داریدسگ روتوایلرسگی نگهبان ودارای روحیه ارامی است


اگر دنبال خرید سگ پامرانیان هستید اما شاغلید و نمیتوانید وقت زیادی برای سگ
سگ ژرمن شیپرد سگی باهوش ، نترس ، مشتاق ، شجاع ، شاداب و بیقرار برای آموختن است
ژل تمیزکننده ی کف دست و پای سگ آنتی باکتریال
مزایای استفاده از ژل تمیز کننده
قلاده متری فرپلاست  مخصوص سگ 5متری تا25کیلوساخت کشورایتالیا
لوسیون چشم سگ وگربه دکترکلودرز چشم سگ هادارای ترشحاتی هستندکه اطراف چشم سگ
اسپری پاک کننده ولکه بر
بااستفاده ازاین محصول میتوان کثیفی های متداول حیوانات
نرم کننده پروتيینه گریپ فروت دکترکلودرز پروتيین ابریشمی وویتامینB5وB6,مناسب
قلاده گردنی مخصوص سگ نگهبان ازبهترین کیفیت
 سگ هاسکی استعداد خوبی برای آموختن دارد اما این کار را باید با صبر و حوصله

بسیاری ازکسانی که به سگ کن کورسوعلاقه مندهستندیا برای ابهت چهره سگ کن
اگربه دنبال یه سگ نگهبان هستیدخرید سگ دوبرمن گزینه ی مناسبی ست.
    

اگرقصدخرید سگ هاوانیز راداریدبایدبه ایمن موضوع توجه داشته باشیدکه سگ

بهترین ها برای شما

استفاده از مراکز تخصصی و دارای اعتبار علاوه بر تایید سلامت سگ شما باعث تضمین و راحتی خیال شما در نگهداری سگ می باشد.

title_6622b3380304216980055131713550136
01

فروش و خرید سگ

دراین مجموعه فروش سگ شیتزو.فروش سگ پامرانیان، فروش سگ پیکینیز، فروش سگ توی پودل، خرید سگ.فروش سگ اپارتمانی.فروش سگ عروسکی.فروش پامرانیان.فروش پامرخرسی.فروش پامرتیکاپ.فروش پامرخالص.فروش پامربوفیس.خریدپامرانین.فروش شیتزو.فروش شیتزوخالص.فروش توله سگ شیتزو.فروش مالتیز, فروش مالتیزعروسکی.فروش مالتیزخالص.فروش مالتیزوارداتی.فروش پودل.فروش پودل عروسکی.فروش پودل خالص.فروش سگ هاوانیز.فروش هاوانیزخالص.فروش لهاسااپسو..فروش سگ یورکشایر.فروش یورکشایرعروسکی.فروش یورکشایرخالص.فروش یورکشایروارداتی.فروش سگ پاگ.فروش بیچون فرایز و هر آنچه که مورد نظر شماست قابل عرضه می باشد تمام تلاش کادرمجموعه رضایت و آرامش خیال شما مشتری گرامی جهت خرید و فروش سگ می باشد.

ادامه مطلب
title_6622b338031153385890921713550136
02

آموزش و تربیت سگ

گلدپت بزرگترين ومعتبرترين مرکز آموزش و تربيت سگ به طورمقدماتي وپيشرفته آموزش سگ باجديدترين متدهاي تربيت سگ زيرنظربرجسته ترين مربيان کارآزموده,آموزش و تربيت سگ به صورت 100%تضميني انجام ميگردد.تربيت سگ بنا به خواسته شماهم ميتوانددرمحل وياپانسيون مرکز انجام گردد..

ادامه مطلب
title_6622b338031c5986977071713550136
03

فروشگاه لوازم جانبی سگ

فروش انواع لوازم جانبی سگ و گربه شامل فروش قلاده سگ,فروش شامپوسگ, فروش اسباب بازیسگ, فروش برس سگ, فرش شانه سگ, فروش غذا سگ, فرش ظرف غذا سگ وانواع لباسهای زمستانی سگ وتابستانی,سبدحمل وجای خواب و....ازمعتبرترین برندهاباقیمتی مناسب. در صورت تمایل می توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت تلفنی سفارش داده و در اسرع وقت محصول خود را بوسیله پیک در محل دریافت نمائید.

ادامه مطلب
title_6622b3380326d9699398321713550136
04

آرایش سگ وگربه

گلدپت مفتخراست که سگ وگربه شمارابا بهترین مدل هابیارایدوآرایش مدل دارسگ وگربه راانجام دهددراین مرکز ارایشگران باتجربه برای ارایش سگ وگربه,کوتاهی مو,ناخن وهمچنین شستشوی درخدمت شماهستندقابل ذکراست که دراین مرکزآرایش سگ وگربه بدون بیهوشی انجام میگیرد.

ادامه مطلب

آموزش سگ

پت شاپ گلدپت
نمیتوانید از سگ انتظار داشته باشید که پارس نکند چرا که پارس کردن سگ غریزه ذاتی در او می باشد همانند گریه کردن در
پت شاپ گلدپت
اگر در منزل به تازگی سگ نگهداری می کنید و دستشویی کرن سگ برای شما مشکل ساز شده است با کمک این مقاله آموزش دستشویی رفتن
پت شاپ گلدپت
اگر برای تعطیلات به دنبال جای مناسبی برای نگهداری سگ و یا پانسیون سگ در تهران هستید حتما به یک سری نکات برای انتخاب

خدمات ما

مرکز تخصصی گلدپت مفتخر است که کلیه امکانات لازم برای پس از خرید و فروش سگ و حیوانات دوست داشتنی شما فراهم آورده است.

 
خرید و فروش سگ

فروش سگ.خرید سگ.فروش سگ اپارتمانی.فروش سگ عروسکی و فروش سگ جیبی و هرآنچه بخواهید برای شما فراهم کرده ایم

 
تربیت سگ

آموزش گام به گام تربیت سگ برای داشتن سگی آرام و مطیع، یک تربیت صحیح سگ از وظایف ما می باشد .

 
فروش غذای سگ

فروش غذای خشک سگ از برندهای نام آشنا با توجه به استانداردهای تهیه غذای سگ برای حیوانات محبوب شما در گلدپت میسر شده است.

 
پانسیون سگ

پانسیون سگ بدون قفس در غرب تهران به صورت کاملا تخصصی و شبانه روزی از افتخارات گلد پت می باشد.

 
شستشوی سگ، آرایش سگ

کوتاه کردن موی سگ با جدیدترین مدل های روز به انتخاب شما و شستشوی موی سگ با برترین برندهای شامپو را بر عهده ما بگذارید.

 
فروش لوازم جانبی سگ

فروش لوازم مورد نیاز سگ شما از جمله فروش قلاده سگ، فروش باکس حمل سگ، و غیره در پت شاپ گلدپت موجود میباشد

تماس با ما

جهت پشتیبانی و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

 
ایران، تهران، کوچه کوهسار یازدهم شرقی
 
 | 09128472147 | 02144811409 | 09195955531 | 
 
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Contact Info

Captcha
  Mail is not sent.   Your email has been sent.